Slagen hjälte

Min Bebbe är helt slagen! Badat, fikat, höll på att äta upp hela sin napp, busat, ja nu ligger hon rak lång på mitt bröst & sover OVH snarker!

Vi skulle fika innan, kollade bort en sekund och pappa skriker att hon har nappen i munnen. HELA NAPPEN VA I MUNNEN OCH HON HADE DEN SÅ LÅNGT NER ATT HON KNAPT FICK LUFT! Pappa slängde sig över och hon stängde munnen , MAN SÅG INTE NAPPEN, EN HEL NAPP FATTAR NI GREJEN? In med fingrarna och tillslut kom den upp. Hur lyckas man? Åh, jag har stora ångest attacker varje gång sådant händer, för en incident med min lillasyster NÖR hon va liten och höll på att dö av en jävla godisbit i halsen!

Aja, fick ut den men det menas med att jag ska ha sten koll även när hon sover så hon inte får för sig att göra det igen? Åh Gud hjälper mig! Har fått många varningar om denna åldern och att sätta i halsen men trodde inte man lyckades få in en hel napp i den lilla munnen. Fortfarande chockad, men ja. Super mysigt har vi Haft idag iallafall!

Nu ska jag sova ett tag, får passa på! Ha en fin dag!:)


Kommentarer
Postat av: Annie

Kan ni inte se ifall ni hittar någon större napp? Min lille har också nån napp som han stoppar in hela i munnen, så jag bytte till större

2013-01-25 @ 21:03:35
URL: http://hemmahosannie.blogg.se
Postat av: Emma

Vad fin tavla i bakgrunden:)!

2013-01-26 @ 08:24:45
URL: http://Emmagatenstam.devote.se
Postat av: Anonym

Kan ni inte använda napphållare? :)

2013-01-26 @ 10:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback