Klippning

Har gjort oss i ordning nu, snart bär det av till stan! Ska försöka hitta en tjocktröja till lillan & sen ska jag köpa nya pyjamas till henne också! Sen blir det klippa sig. Ah känns som evigheter sist jag gjorde det? Behövs verkligen! Får hoppas att vi hittar dit där över huvud taget bara då :)

Ja som sagt dagen kommer tillbringas med mina Babes Anton Haley & Cec.

Fan vilket blåsväder, kommer ju blåsa bort med vagnen! Hoppas det lugnar ner sig lite så man slipper frysa ihjäl. Det är det tråkiga med att inte ha körkort, allting blir mycket jobbigare på det sättet! Någon av er som var på barnens hus på utförsäljningen igår? Herre Gud, vi var, & sååå mycket folk! Hittade dock ingenting som passade oss :(

Nej, nu får jag packa det sista i skötväskan sen bär det av till Coop & ladda busskort & sedan vidare med tåg till Malmö stad. Se yaaaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback