Förskola

Igår var vi på förskolan Erlandsdal i Svedala & hälsade på! Det var trevligt men fick ingen sådär perfekt uppfattning ändå. Min lillasyster går där hihi så vi hälsade på henne :) man vill ju inte ta en förskola bara för att den ligger nära lixom, man ska trivas med personal osv också ju! Får se, idag ska vi till torra och kolla vad de har att erbjuda så får vi la se :)

Efter besöket igår var vi på BVC och hade ett långt möte på 45 min plus mäta & väga. Snutte var hela 70,5 cm lång och hon vägde 7710 gram :) trodde hon skulle väga mer , men men! Jag fyllde henne innan vi skulle in med en flaska ersättning för jag ville ju att hon skulle väga så mycket som möjligt hihi ;)

Sen blev det lunch med Cec & Therese på kaffe & sånt och sen massa lek hemma hos Therese med barnen, som för övrigt skrek typ hela hela tiden vi var där! Haha :)


Kommentarer
Postat av: e.

Kan du inte skriva hur förskolorna var som ni besökt. Hur gör ni sedan för att söka?

2013-01-23 @ 08:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback