..

Klockan är ställd på 03.00 och då ska man upp & packa det sista! Sen bär det av! Alltså så kul detta ska bli! Har med mig system kameran men kanske inte kan lägga in bilder under själva resan eftersom jag inte har dator med men ska nog försöka uppdatera er från mobilen ;)

Cec tror ju att jag tror vi ska bo i skogen typ med typ renar & släde HAHA de tror jag ;) får väl se om jag har teckning där uppe hihihihihi kanske är sådär svår begränsning med elen ;) haha! Nej det ska få fint! ;) uppdaterar mer ifrån tåget imorgon om jag får någon minut över. Ska nämligen underhålla två barn i 7 timmar, lär ju bli en match bara det ;) hoppas på lite gnäll & att vi får sova litta ;) & håll tummarna för en snäll själ som kan hjälpa oss vid bytet av tåg i Stockholm! Vägnar resväskor skötbäskor och barnen, ja det är ett under om vi inte glömmer något ;) & jag vet att du läser nu Cec, GLÖM INTE BILJETTERNA FÖR FAN! Haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback