so sick

förkylningen förtsätter att frodas, haha det är ju helt sjukt hur mycket snor det kan komma ifrån en näsa! Får panik för det känns som jag inte gör någonting med lillan, men jag måste försöka rycka upp mig lite. Fick ett ryck för en stund sedan efter att jag hängt tvätten & busat med lilla sötnosen att jag skulle ut och få frisk luft. Det stormar ju typ ute, så ja, det blev mycket kläder på och så tänkte jag vända på lillan i bärselen för första gången så hon kan se utåt. Jag vet inte riktigt när man får göra det, men hon var tillräckligt stabil att kunna sitta så det var inga problem. Någon som vet om det är någon speciell ålder/längd/vikt tills man får vända på dem? Lillan tyckte det var riktigt intressant att se på allting omkring sig när vi var ute och gick. Gick inom Haleys farmor, dom håller på att få renoverat fy i helskotta så snyggt där är alltså. Dom har alltid haft det ur-snyggt men alltså detta är ju helt sjukt bara! Ser ut som ett lyxhus nu på riktigt alltså, hehe. Kanske kan fota & lägga in bilder sen så ska ni få se vad ni menar när det är färdigt.
 
Haha, för er som inte visst, Filip är ju typ den mest pedanta som finns, för han har ärvt av sin mamma. Gode gud, har aldrig sätt ett klädesplagg på deras golv, aldrig någonsin hittat en damtuss eller sett smuts där. Det är väl också därifrån som Filip fått sitt intresse att inreda. Det är Filip som har inrett vår lägenhet typ, han är duktig på sånt, verkligen!
 
Som sagt, så blev det alltså en runda till Haleys farmor och sen gick vi hem igen, jag gick aldrig in eftersom att jag är så sjuk, vill inte smittas ju =( Lillan somnade gott på vägen hem, & hon sover fortfarande faktiskt. Hon fick på sig sin mysdress idag för det var lite kallt ute, och sina fina skor. Farmor tyckte hon va sååååååå fin ;) Nej, nu får jag nog ta tag i detta, här är en massa saker framme som jag inte haft orken att plocka undan. Ska strax göra mat också så min sambo blir glad när han kommer hem, & mätt, hehe! katten ligger och myser nu hos Haley, bpda två sover gott <3
 








 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Man kan ha dom utåt så fort dom är stabila i nacken! Vi vände vår tös utåt när hon var 2,5 månad för hon var tillräckligt stabil då:) skit fin dress på lilla tösen!

2012-09-06 @ 17:35:04
URL: http://Emmagatenstam.devote.se
Postat av: Johanna

Ååh, man blir så lycklig varje gång man klickar in här. Hon är helt underbar!!

2012-09-06 @ 17:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback