Operation

Om ca två timmar ligger jag på operationsbordet. Nu tror de sig ha hittat ett brock på min urinled som gör att alla stenarna har fastnat. De är inte säkra men de ska kolla ifall deras bilder säger sanningen under operationen. Ska också ta ut alla stenar förutom en som ligger i njuren och skvallpar, sen skulle förmodligen komma av sig själv såsmåning om när brocket är borta & de andra stenarna är borta. Nu ska jag vila mig en stund, Haley & Filip kommer också och hälsar på mig nu innan sen tror jag att pappa kommer efteråt. Ja, jag håller mina tummar & tår för jag hatar att bli sövd & skit, det är läskigt! Jag är nervös som fan i helvetet, inget man har kunnat förbereda sig inför precis och det känns lite så nervigt pang på! Trodde inte de skulle göra något denna gången heller ju som alla andra gånger. Men men, nu får vi hoppas på underverk & jag ska fråga ifall jag kan få mina stenar efter operationen :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback