Haley

Jag saknar mitt hjärta Haley som fan alltså, & idag när hon var vaken hade jag tyvärr fått ett så hemskt krampanfall att jag inte kunde ha henne utan var tvungen att fokusera på att andas och ta medicinerna så det skulle sluta. Men fick krafter av att se henne iallafall <3 Filip fick köra hem henne sen iallafall så nu är han hör hos mig själv istället, inte kul miljö på sjukhus med henne plus att här är andra patienter här som kanske inte orkar lyssna på barn när dom nyss blivit opererade. Men nu ska jag försöka sova en stund puss <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! Kan du inte lägga upp en bild på din stora ram med massa fina bilder i svart/vitt på Haley? Jag tycker den är underbart fin, försökte leta upp den på bloggen men hittar inte. :( var har du köpt ramen? :)

2012-10-20 @ 00:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback