Chill lördag

Blev först en runda & handlade nya jeans, diesel har ju ursnygg modell som passade min mongo kropp perfekt. Låg midja, tighta och ur snygga! Några kilo till på min kropp så hade det sätt jättefint ut. Det var faktiskt svärmor som sa åt mig att jag borde unna mig själv lite kläder som passar, så hon fick betala de fina kalaset! :) snälla snälla sväris :)

Efter det hämtade vi upp min brossa och åkte hem till oss. Käkade god god mat som älsklingen stod för och sen blev det chill framför tv:n. Killarna dricker Beer och jag sitter & chillar bredvid, spik nykter som vanligt. Haley sover som en liten räka bredvid mig i soffan, somnade inte förens vid tio tiden. Nu blir det en fortsatt trevlig kväll här hemma och jag ska snart hoppa i säng! Vet ju att jag kommer få gå upp inatt & mata bebbbiii och sen morgonen tar nog min snygga sambo hand om förhoppningsvis ;) trött mamma behöver sova ut :) ha en fortsatt fin lördag mina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback