Blogg & bild

Jag vet inte varför men ni kanske har märkt att jag inte kan ladda upp bilder på mina inlägg :( jag som tagit foton nu, lite foton innan jag skulle bli opererad och det var sista gången jag höll Haley, sista gången jag fick känns hennes doft.
Jag är skit trött, får anfall efter anfall trots operation, dom skyller på exakt allt annat än vad det är, trängningar, pga operationsverktygen, pga att jag är underviktig, pga grus? Mens? Jaha, nej men jag sätter mig upp i sängen, jag svimmar för att jag är smal. Ska gå in på dass och svimmar på vägen för att jag inte satt tillräckligt länge på sängkanten först ( bara typ tio min ) det bara rinner blod ur mig men det är ju klart katetern eller tröngninarna i mina kärl. Ber om att få kissa, ÄR KISSIG som ett vrak men ingen har tålamod att vänta tills de små dropparna kommer ut, & fattar ni hit viktiga dem är för själva känslan i hela min kropp när jag går, sitter ligger, det är ofattbart. jag kan inte titta när jag läser med två ögon, jag är så borta med blicken att jag kan skriva om jag tittar med ett men inte med två. Kan inte läsa en helt vanlig solo tidning & tv:n gör mig SPYFÄRDIG & illamående.

Nu längtar jag efter min dotter och sambo? jag skulle fått varit hemma i förrgår men detta tog ännu längre läketid än dubbelt räknat. Nej måste sova kan inte skriva jag skriver sen när jag är pigg igen! Hejdå skitvärlden, hejdå för allt är mer än skit! Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du fixar detta!! <3

2012-10-20 @ 09:12:48
Postat av: Anonym

Kämpa på Sara! Du klarar detta!
Styrkekramar till dig!

2012-10-21 @ 11:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback