X factor & exxxxxxtra mys!

Idag har jag varit med min Babe amanda på emporia heeeela dagen! Hittade två julklappar & två tröjor till mig själv, en ska jag ha imorgon på julfesten på Filips jobb tänkte jag :) vi åt lunch på jensens, & sen bara chillande vi, tills tåget skulle gå. Fast vi har alltid samma problem, vi hittar inte ut när vi väl har bråttom! Höga klackar för min del ( VARFÖR SARA IDIOT OLOFSSON?) så jag hade lagom ont i fötterna efter att ha gått runt i fem timmar! Men, vi hann! Haha!

Sen blev det hem & laga mat med fille lille! Vi gjorde kassler/broccoli gratäng med pasta! Nytt recept och det blev väldigt gott faktiskt! Bild kommer upp innan den skulle in i ugnen ;)

Nej sen nu sitter vi & myser i soffan framför x factor bara. Blir en lugn fredag kväll, & imorgon kommer dem
& hämtar soffan, hehe så då får vi börja vårat letande efter en ny som vi ska trivas med (:

Haley har precis somnat i filips famn, efter att ha ätit lite! Blir nog en kvällsrunda sen! Vem hejjar ni på i x factor? Minnesbetor åkte ut sist:( Malcolm baby, fan bara för Jag inte röstade just DEN GÅNGEN :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback