Sömnlös natt

Tröttare än tröttast, äntligen har lillan somnat! Hon har skrikit mer eller mindre konstant inatt & jag är helt slut!

Jag vet inte ifall det beror på förstoppning eller om det kan vara tänderna. Hon har varit väldigt hård i magen trots hennes recept belagda medel som jag gett henne, så jag fick pilla med tempen igår och då kol det ganska mycket hårt, & ja, hon grät ju självklart för det gör ont att krysta ut så hårt :-( sen har jag känt i munnen och där är två stora bulor i tandköttet som jag tror kan vara tänderna som är påväg. Jag ska stoppa in en Alvedon i rumpan på henne när hon vaknat & sen överväga ifall jag ska ner till Apoteket och handla flytande Alvedon som jag kan smörja på tandköttet, det borde lindra smärtan.

Jag vet att man inte ska klaga, det ska jag inte, det finns de som har barn med ständig kolik osv, men förstå mig rätt, det är jätte jobbigt att ha det såhär när man inte är van. Är ju van att ha en snäll tyst bebis lixom, så klart att man blir extra orolig när hon bara gallskriker & vrider & vänder på sig.. Inte alls roligt att ha ett otröstligt barn!:( men men, just dörför hinner jag inte uppdatera så mycket, mesta av tiden går åt till Haley nu <3


Kommentarer
Postat av: Annie

Min lilla plutt blir också hård i magen, så jag ger han lite katrinplommonpure varannan dag. Verkar som det hjälper lite iallafall, hoppas hon blir bättre snart!

2012-11-26 @ 13:41:06
URL: http://hemmahosannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback