Fredag & mys

Fredag idag, & denna dagen har varit upp & ner. Haley vägrar att äta sin ersättning & jag har kämpat som en jävla idiot med en skrikande unge på armen och försökt tvinga henne! Vatten ville hon inte heller ha i sig så paniken började smyga sig på när det nästan gått 12 timmar utan mat!

Var hos Therese när vi plötsligt tänker, kanske mat intresserar? Jovisst! Hon åt upp allt jag hade i skötväskan, fick sen springa ner & handla fler barnmatsburkar. Hon åt mer än en halv till, & sen när vi kom hem åt hon upp hela. Jag är chockad, hon är alltså hungrig, men hon ska IKKE ha ersättning, utan verkar vilja gå över helt till mat. Jag ska ge henne ersättning på natten och försöka på kvällen om det kanske går hem, får se!

Så nu blir det alltså burkar på heltid, ingen ersättning & det känns konstigt! Idiot som jag är handlade jag hem massa med ersättningsburkar nu när hon blev ett halvår. Då skulle hon börja på tvåans pulver och självklart slutar hon nu då med detta, åhhh dom kosta ju inte mig typ flera hundra?:( aja, bara hon äter så!

Annars har dagen varit kul :-) väntar på att Therese, jocke & lova ska komma hit och se på x factor med oss! Det blir chips & dirre & grönsaker ;-) PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Min dotter gjorde likadant. Hade handlat hem massa och sedan helt plötsligt ville hon inte ha ersättning. Om hon inte vill ta ersättning i flaska pröva i mugg. Annars finns det inte mycket att göra :-) så otroligt kul och följa er väg genom livet! <3

2012-11-23 @ 20:32:07
URL: http://carolinemaartensson.myshowroom.se
Postat av: Stina

Nu när hon e 6
Månader finns det välling som e bättre ... Ersättningen e så blaskig klart hon inte vill ha den när hon får
Mat annars...så var båda mina. Så jag har kan rekomendera semper 6
Mån välling... Missa om du undrar nått kram Stina

2012-11-24 @ 18:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback