Fråga om amning

Hej!

Ja absolut så svängde humöret upp och ner, & det är inget ovanligt. Jag fick en skallade förlossnings depprission, vet inte ifall du har hört talas om detta innan, jag trodde inte på det innan förlossningen, hur kan man vara DEPPRIMERAD när man fått barn? Men jo, det kunde man visst! Det är så mycket känslor, hela tiden överallt & plötsligt är DU den viktiga, som ger maten, bär runt bebisen överallt, samtidigt som du har ont och allt är så nytt för dig! Det är jätte jobbigt, jag vet! Jag hade min depprission i någon vecka, jag grät till och med när hon från BVC var här och hälsade på Haley, jag grät när mina närmaste kom för att träffa Haley för första gången, men samtidigt kände jag ingenting. Jag var inte ledsen? Men uppgiven? Det var nog det rätta ordet. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta! Om du behöver prata om det så skriv till mig på min mail, [email protected] jag vet hur det känns och det krävs mycket stöd för att hitta tillbaka till sig själv många gånger! Finns om du behöver prata !<3

& till er andra som svarat på inlägget att ni också blivit av med era bröst nu efter amningen eller känner folk som blivit det, det känns inte alls bra visst? Okej att ha bristningar för att bebisen legat där, men att BLI AV MED EN KROPPSDEL SÅ? Det är ju hemskt :-( <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästa gång skriv gärna ut vad det är för fråga du svarar på i inlägget. Blir väldigt svårt för oss andra att veta vad du pratar om

2012-11-28 @ 18:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback