Date idag då.

Idag blir det date med F. Ska på konsert & jag har precis lockat färdigt håret och matat Helle, så hon ska snart iväg till farmor & farfar!

Ja, killen som skulle köpa soffan igår prutade, berättade jag om det? Hmm kanske.. Sen bad Filip honom bokstavligt talat att dra åt helvete, för att han sa han inte var svensk så han se inte mycket pengar osv, men det ör väl inte vårt problem? Det sjuka är att han inte ens tittade på soffan live, han bara gick in & ställde sig och pruta!? Iallafall, kilen gick, men ringde idag igen. Nu ville han ha soffan. Han började pruta igen på sms till mig, men jag blev arg & skrev priset eller så blir det ingen soffa för din del, eftersom fler har ringt! Han sa då okej och att han lämnade 3000 idag och resten imorgon när han hämtar den.

Jag undrade så, hur gammal killen var. Han såg så ung ut, han var så försiktig och tillbakadragen, precis som om någon sagt till honom att pruta. Man såg att han skämdes varenda gång han öppnade munnen. Tyckte samtidigt synd om honom, fast jag blev irriterad på honom. Svaret fick jag idag.

Killen glömde sin plånbok på bordet och hade redan gått igen. Är det olagligt att kolla i någon annans plånbok? Fick lite små panik men tänkte ändå att jag var tvungen eftersom det stack upp ett id kort! Kollade snabbt & såg att han var för 1994, som jag befarade, var inte killen så gammal. Man ska inte ha fördommar, men han såg såååå ung ut! Aja, jag ringde honom så han kom tillbaka & hämtade sin plånbok iallafall.

Nu sitter jag i soffan med min fina dotter och min fina vän amanda. Väntar på min date för dagen, tror ni kan dyker upp snart? Vad tycker ni om dagens look? Hellockat it is!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback