Åh trötttttt!

Lillan sover oroligt & inte alla många minuter i streck på nätterna, sjukt jobbigt! Resultatet blir en trött mamma & en smällande huvudverk!:( när man vaknat typ 10 ggr på en timme blir det svårt att somna om tillslut, så sömnbrist är bara förnamnet på denna mamman just nu, men men!


Idag ska jag på konsert med Filip. Vi ska se Sanna Nielsen i svineholms kyrka tror jag det hette. Filip älskar henne & bokade dessa biljetterna för hundra år sen, & nu är det äntligen dags! WIHO! Haley ska vara hos farmor & farfar medans vi är borta, sen hämtar vi henne efteråt :-)

Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig idag.. Kommer väl ändå vara vi och pensionärerna så spelar nog ingen roll ;) hihi!

Fy fan, ska sova nu när lillan domnade av! Hon slog i sitt lilla huvud innan, hon kan ju sitta själv nu men ibland sträcker hon sig alldeles för långt för att ta en leksak & smack så slog hon sig för hon ramlade framlänges, jag hann inte fånga henne. Men men, dom lär sig! Tur hon har sin mamma så hon kan sluta gråta när man tar henne till sig! Kanske blir första blåmärket i livet nurå? I pannan? Får väl se! Lilla snutten, hihi! Nej, som sagt så ska jag sova nu en stund men jag uppdaterar nog lite senare! Stor PUSS!


Kommentarer
Postat av: e.

När får man se bilder ifrån erat dop? :)

2012-11-29 @ 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback