Jag har en fråga till er

Jag har en fråga till er.. Vill ni att jag ska skriva när jag börjar få verkar ( om jag nu kommer ihåg bloggen i det tillfället ) & när jag åker in, eller ska jag istället uppdatera sen när Haley kommit? Vad föredrar ni? Det kan ju ta vääääldigt många timmar, så om jag skriver ut när jag åker in så kommer ni förmodligen gå in på bloggen tusen gånger de timmarna, är det verkligen värt det? Jag kanske skulle kunna be Filip att uppdatera också exempel hur det går osv under tiden jag är inne? Kanske ni vill att mamma ska uppdatera er? Ja.. Ni får själva bestämma mina vänner! Jag har ju skrivit till er så länge nu & ni har varit så flitiga och ställt frågor & varit glada över bloggen så nu är det er tur att bestämma!

Jag vet inte hur det känns när man väl kommer få verkar, & kan inte svära på att jag kommer tänka på bloggen direkt men jag ska verkligen försöka, för jag vet själv hur det är när man sitter spänt och väntar! Men som sagt, överraskning eller ska jag uppdatera om jag har möjlighet?


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera så fort nått händer, uppdatera så mycket du kan! :) hoppas du blir frisk snart!!

2012-05-14 @ 20:05:38
Postat av: Agnes

Det skulle vara super inteessant om filip eller din mamma uppdaterar!! Men självklart kan det kanske bli stressigt, skulle det gå skulle det vara grymt tycker jag! :)

2012-05-14 @ 20:07:10
Postat av: Anonym

Tycker du ska skriva när det är dags och även uppdateringar under tiden om det går och så klart när haley har kommit till världen :)

Kram från en malmö tjej

2012-05-14 @ 20:19:07
Postat av: Anonym

Jag tycker att du helt och hållet ska göra det som känns bäst för dig! skickar över lite energi till dig så du blir frisk snart din stackare!

2012-05-14 @ 21:40:52
Postat av: Sandra

När du väl börjat få värkar ska du stänga av allt, bara tänka på dig själv. Skriv när du orkar. Hellre höra hela historian efteråt än att få höra lite grann av någon annan lite då och då. Den som väntar på något gott .. :)

2012-05-14 @ 22:17:23
URL: http://sandradanielsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag lär ju få information av felicia! haha men om filip hade uppdaterat med kanske bild och sådär hade ju varit superkul :D

2012-05-14 @ 22:25:44
Postat av: Caroline

Tycker du ska göra det som du tycker känns bäst faktiskt :-) där får du faktiskt tänka lite på dig själv ;-)

2012-05-14 @ 22:35:45
URL: http://carolinemaartensson.myshowroom.sr
Postat av: Linnea

Jag har aldrig sett någon som är så fint gravid som du är! :-) jag röstar för att din sambo eller du (om du kan) ska skriva när ni åker in, och när du får värkar. :-)

2012-05-14 @ 23:06:37
Postat av: Sara

Jag tycker att du ska uppdatera så mycket du kan sen din mamma någon gång kanske och Filip någon gång?:P

2012-05-14 @ 23:41:05
URL: http://livetenligtsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förstår att man vill vara snäll mot sina läsare och hålla oss uppdaterade, men snälla Sara, koppla bort bloggen och gör inte så stor sak av det när de väl är dags! Fokusera på vad som är viktigast just då istället. Och inte är det bloggen, inte. En läsare får väl ha tålamod, det är något man får förstå när man väljer att följa en "mamma-blogg".

2012-05-15 @ 00:02:35
Postat av: Sandra

Håller med den senaste kommentaren, fokusera på Haley,vi får vänta med spänning :)

2012-05-15 @ 09:47:37
Postat av: Anonym

När du får värkar och åka in ska du inte tänka på bloggen, bara haley! När allt är bra och klart kan du berätta allt istället :)

2012-05-15 @ 12:18:03
Postat av: Linn

Jag tycker att du helt ska välja själv hur du känner just då när det händer.. Som du skrev kanske bloggen inte är det första du tänker på så känn ingen press att uppdatera! Klart att det är spännande för oss läsare om du skriver när ni åker in, men samtidigt går det lika bra att få veta när du är hemma :)! Se hur du känner när tillfället kommer!

2012-05-15 @ 17:43:16
Postat av: Ida

Jag håller me de senaste. Och du kan ju absolut skriva att du fått värkar o åker in. Sen kan ni ju lägga inen bild på bebis. Jag fick bebis för 7 veckor sen, och hade aldrig pallat blogga medans man ska föda. ;P focusera o andas , de är mitt tips till dej! Kom med en bra förlossningsberättelse sen istället :) stort lycka till och krya på dej!

2012-05-15 @ 19:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback