Hur fick du reda på att du var gravid?

Jag fick reda på det genom att jag fick ont i mina bröst faktiskt. Haft typ À-kupa sen börja det ömma i dem & de svullnade upp. Minns det som igår, när jag bar en pommeskartong och lutade den mor brösten (den väger typ 20 kg) och jag skrek högt, "- aj mina bröst" & i andra änden stod min arbetskamrat & sa "är du gravve eller"? "haha nej, skrattade jag och fick vidare. Tänkte sen, det kanske jag är då? Men Filip sa vi väntar och ser om mensen inte kommer! Vi väntade 4 dagar över och sen kunde vi inte hålla oss mer. Positivt på testet, 2 gånger, trodde först det var fel så var tvungen att göra ett extra.

Bilden under är mitt test :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback