Du var envis, men tillslut kom du till oss :)

Denna dagen har varit den jobbigaste i mitt liv, samtidigt som den lyckligaste. Vi är föräldrar nu & det är nästan omöjligt att förstå det själv. Jag har inte riktigt fattat det än. Det fina lilla livet ligger så sött & sover, hon skriker nästan aldrig, hon är så duktig att byta blöja på & allt!

Jag lovar er att jag ska skriva en förlossningsberättelse, men den vill jag ha tid till att skriva bra <3 allt gick bra ändå trots omständigheterna & det blev lite komplicerat med en navelsträng runt hela kroppen & dessutom runt halsen men men :-) har tagit lite bilder med kameran, alltså den systemkameran så tänkte att där kan ni få se lite ifrån sen när jag lagt in dom :)

Nu kommer jag inte ha tid att uppdatera massa om dagen, det är mycket nu med amning man ska komma in i, speciella rutiner på sjukhuset då man ska äta osv sen träna mig lite på stabiliteten & så igen när jag går & sitter :) men sen får vi nog komma hem igen, tror vi ska sova här en natt till nu efter denna :)


Kommentarer
Postat av: e.

Ett stort grattis till er alla tre :) äntligen kom den stora dagen som ni väntat på i 9 månader.

Ser fram emot många fina bilder på Haley och hela familjen.



(själv har jag 3 månader kvar av min graviditet)



Stor kram :)

2012-05-23 @ 05:58:59
Postat av: AnnaJohanna

Stort Grattis! Ser fram emot att följa nästa kapitel av ditt liv

2012-05-23 @ 08:12:47
Postat av: Emma

Gick vattnet av sig själv eller? Hört fler och fler som de fått "ta hål på"

2012-05-23 @ 12:07:54
URL: http://emmagatenstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback