Det är helt sjukt

Det är galet så mycket man kan älska en person! Tänk att mina föräldrar låg så med mig också när jag var liten, shoppade massa bebis kläder & låg och njöt av tiden då jag sov på deras bröst! Jag älskar när hon sover på mugg bröst, det gör mig lugn när jag både kan se henne & höra henne andas.

Känns inte som jag känner Haley helt än, det tar nog ett tag till, men älskar henne, det gör jag. Tänk, att jag ska ha henne tills hon blir arton år minst, att jag ska följa hennes uppväxt genom förskola, skola osv.. Helt galet! Tänk att jag ska hålla hennes hand när hon är rädd, jag ska trösta henne när hon är ledsen & alltid finnas där för henne. Det år helt galet. & sen när jag är gammal, så ger hon allting tillbaka till mig, då är det min tur att få lite kärlek & omtanke hihi! <3 barn, måste vara något av det mest speciella som finns ändå. Kan inte sluta titta på henne, älskar att vakna på natten när hon gråter till för att hon är hungrig, fast jag är trött så kan jag inte mer än att le, för hon är det finaste som
Finns på jorden <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Helt fantastiskt känner så väl igen dem känslorna! :-)<3

2012-05-31 @ 21:32:03
URL: http://carolinemaartensson.myshowroom.se
Postat av: fanny

helt galet sjukt söt hon är! verkar hur underbart som helst!! du är farlig sara, får en att vilja ha barn! haha måste få träffa henne en dag! :)

2012-05-31 @ 22:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback