Usch usch

Hemska dröm! Tid för amning nu igen, fast kändes skönt att vakna för jag hade en hemsk dröm! drömde att vinskulle iväg och handla på kvällen, det var ganska mörkt ute. Jag frågade mamma om hon kunde passa Haley och det gjorde hon. Vi rullar iväg & Filip fick en snus av min bror innan vi kör. Vi har en automatare och när vi kommit utanför vid en typ 70 väg så somnar Filip vid ratten. Jag försöker dra i honom, och väcka honom men det är omöjligt, han bara är kvar där som ett fyllo som deckat. Bilen fortsatte rulla och vi hade en hög hastighet som jag inte fick stop på då Filips fot fortfarande var på gasen, PANIK är förnamnet, fan va äkligt. Kör rakt in i ett buskage är ca 700 m från mammas hus och jag springer så fort jag kan för att komma hem till henne. På uppfarten till mammas hus står en man, jag tar tag i honom & skriker att han måste hjälpa mig! Han tar bort min hand, tittar på mig precis som om jag var en tiggare på gatan & säger: -" tror inte det va, jag heter Johan & är byns barn polis" han skulle hämta mitt barn, han skulle ta mitt barn ifrån mamma, vilken tur att jag kom hem!!!!!! Jag sprang in, hämtade Haley och rusade ut från huset. Vi sprang och sprang så långt att vi inte var i Svedala längre och sen vaknade jag ..

jag är ganska van att ha sjuka drömmar, det brukar jag ha men denna var panikslagen typ hela tiden. USCH nu hoppas jag att lilla loppan somnar om fort så jag kan sova snart igen & drömma något bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback