Min stora älskling

Jodå, mitt stora hjärta fyllde 21 år och det firades ute med god mat & mycket mys! Vi åt på pers krog ( fondue ) & sedan mös vi på utsiktsplatsen i typ två timmar, bara vi! Lillan var hos sin mormor under tiden, första gången jag lämna bort henne, men det gick super super bra :) idag har vi inte gjort allt för mycket, men älsklingen har ju semester så det gör inget att en dag blir slappig för vi har ganska många dagar tillsammans lediga, tillsammans, bara vi! Vi badade lillan och smorde in henne, sen gick vi en lång runda med vagnen, förbi sommar rocken :) visst saknar man lite, hörde mina favoriter perikles , men jag skulle ändå inte byta, aldrig. Tycker där är för hög volym för lillan & inget ställe för barn att vara på, så vi hoppade hellre det <3 när man såg alla fulla människor så tänkte man Gud, var set såhär man själv höll på? Otroligt, tänk det har varit en själv en gång i tiden som snubblade över vägarna och skrek & tingade! Haha :) Nej, jag somnade dessvärre till filmen vi skulle se sen, super? Jag som Lovat fille att vara vaken EN gång iallafall! Aja, han har burit in mig iallafall, :) imorgon blir set grilla med mamma & tjocka släkten, hoppas på gött väder! :) det ska bli riktigt trevligt faktiskt :) Nu ska jag lägga tillbaka lillan i sin säng ( hoppas hon somnar relativt fort ) och sen ska jag upp & dricka hostmedicin, alltså, jag hostar som en galning, blir extra på kvällar & nätter! Hoppas ingen sjukdom på g nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback