Vad kul!

Hej Sara! Först och främst...ett otroligt stort grattis till er för lilla otroligt söta Haley! Så lik dig hon är som liten! Jättekul att se! Kunde inte låta bli att kommentera ditt inlägg...och indirekt det senare inlägget också..det är precis de orden hon skulle vara överlycklig över att få höra om det kommer en dag då hon har något att berätta som just de saker du skrev. Har följt din blogg ett tag och du är så bra...ni är bra! Alla skitkommentarer du får av diverse anonyma är förmodligen bla ren och skär avundsjuka. keep up the good work, tjejen! Kram Alex (Transexuell har jag kommit fram till på senare år)) (tidigare Anna-Karin ...från receptionen på MAI, du vet)

Gud vad roligt, jag har tänkt på dig ofta! Sjukt längesen man träffade dig Anna-Karin! Receptionen på Mai var väl att underdriva, minns ju dig massor från min barndom, & knappt från receptionen, hihi! Hoppas allt är bra & tack för din fina kommentar!

Tycker du verkligen hon är lik mig som liten? Hihi åh jag ser ingen likhet alls, från varken mig eller Filip, men det är väl svårt att se själv kanske <3 sköt om dig, hoppas vi träffas snart igen!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga ut en bild på dig som liten? =)

2012-12-07 @ 11:32:14
Postat av: Anonym

Sant...MAI var nog en underdrift :)
Men ni är ju lika som bär du och Haley..speciellt över ögonen och leendet. :)
Jag bor i Göteborg (strax utanför) sen 3 år...mellanlandade i Karlstad nästan två år innan jag hittade hem hit...är typ aldrig i Malmö...mycket läskig stad numera.
Det är jättekul att följa dig/er alla tre efter att ha varit så mycket med er när ni var små. Var rädd om dig! Kram

2012-12-08 @ 09:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback