Ledsen

Ledsen att jag inte hunnit uppdatera men det var mycket som hände igår, så var tvungen att skita i bloggen ett tag.

Efter fyra rör i armen (sammanlagt) för att det inte gick att hitta något flöde så svimmade jag. Gillar inte att bli stycken i armen i vanliga fall så efter fjärde gången plus diet på det och tarmsköljning blev det för mycket. En barnläkare fick tillslut in röret och då kunde de spruta in va de skulle. Jag hade stenar, var fick de inte säga (läkarens utlåtande) ! Jag får ett brev om tre veckor där de ska besluta om operation eller sprängning av stenarna. Har haft ett helvete att kissa i en månad nu, verkar som de låter det fortsätta! :( jag längtar tills detta är över, vill bara bli frisk igen och kunna njuta fullt ut av min mammaledighet och min familj!

Aja, det kommer lösa sig, det kommer det! Någon som har någon fråga till mig/oss? Hade varit kul att svara på lite frågor :) skriv gärna mer än en var :) puss på er fina ni, & tack för mestadels fina hjälpande kommentarer. Ni gör mig stark & jag gillar att ni tycker om att slösa några minuter av att läsa om vårar liv. Ni är älskade <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fy vad tråkigt att de inte gör något åt stenarna direkt :(
Nu har jag en massa frågor! Haha
Vad har ni för bilbarnstol? Vad har ni för bil som får plats med vagn och allt?
Hur har ni delar upp föräldraledigheten?
Vill du fortsätta på McDonalds ett antal år till eller är du sugen på något nytt?
Hur lång tid tog det innan du visste att du var gravid?
Har ni ett "riktigt" skötbord eller bara en madrass man kan byta på :)?
Kan du inte visa bilder på er lägenhet och Haleys rum?
Ha en bra helg och tack för en väldigt bra blogg!

2012-08-31 @ 09:22:14
Postat av: Frida

Gud vad jobbigt det måste vara :/ hoppas det går över snart, Ja din blogg är helt spänande eftersom jag också är gravid så är det roligt att läsa vad du har att säga om att vara mamma,

Mina frågor är:

Använde du någon lustgas eller något annat under förlossningen,
Hade du klarat det utan någon smärlindring?
känslan på hur ont det gör- vad är det läskigaste
har din pojkvän någon gång varit otrogen mot dig?
har ni funderat på ett barn till?

Lycka till med allt och hoppas du kan svara på frågan

2012-08-31 @ 09:34:24
Postat av: Anonym

Är det något speciellt du längtar till extra mycket att kunna göra med/för haley?
Vad ska ni planerat för dop?
Vad har det jobbigaste varit med att ha barn som du kanske inte hade tänkt på? Haley är jättesöt :)

2012-08-31 @ 11:35:11
Postat av: paulina

Hej! Tack för en jätte bra blogg!
En fråga jag har er om du er nöjd med din kropp nu? Och om du har den vikt som du vill ha? Och om du e allmänt nöjd med hur din kropp har hanterat graviditeten?

Ha en bra helg! :):)

2012-08-31 @ 15:11:46
Postat av: Madde

Är det bra mellan dig och din kille?
Är du med i en mammagrupp?

2012-08-31 @ 20:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback