& sen när det förvandlades till smärta

För värkar, MY GOHHHD stod på Ikea idag med Filip, kände först hur det började söka mig men jag tänkte nej skit samma, jag ska inte klaga. I kön brast det och jag fick sätta mig ner på golvet. Mycket folk var det där, & det gjorde situationen hundra gånger jobbigare. Köerna var långa & jag kände bara att mina tårar skulle komma! Det gick över sen ett tag, & så fort jag ställde mig upp igen så kom det tillbaka.

Efter att ha tagit det lugnt och duschat och vilat nu så känns det betydligt bättre. Det kommer typ en gång i halvtimmen nu. Är det kanske på gång nu då? Tänker jag. Det är ju ändå typ tre veckor kvar, så det känns samtidigt omöjligt. Jag får vila mig & se, kanske börjar det hända någonting nu, kanske inte.

Nu blir det big brother och efter det blir det sova! Ska försöka sova iallafall, fick mina 2 timmar i natt iallafall, som sagt, katten ni vet! Hon skriker på som vanligt här, ska nog stänga dörren till rummet inatt för jag måste verkligen få sova, samtidigt som jag tycker så sjukt synd om henne, för hon har sina tysta stunder inland när hon får kela och bita i mig :/ får se, behöver iallafall få vila nu känner jag. God natt mina fina läsare <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Har bebisen kommit än? Tänkte eftersom du inte skrivit nått, är nyfiken:-)

2012-04-27 @ 16:13:55
URL: http://carolinemaartensson. myshowroom. se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback