27 dagar är inte lång tid

Nej, kanske inte för många andra, men för en gravid kvinna är 27 dagar ändå på något vis väldigt mycket! Det går i varje fall väldigt långsamt, men nu när jag har börjat göra lite saker, då börjar tiden faktiskt springa iväg. Min vän ska få om mindre än en vecka, förhoppningsvis i helgen, & då kan man glädjas åt det sålänge, så kommer jag väl längta ännu mer kan jag tänka mig!

Man börjar tänka på konstiga saker nu. Typ som igår, när vi skulle storhandla, vilket vi alltid gör när lönen kommit den 25. Så sa jag till Filip, -" tänk att detta kan vara sista gången vi storhandlar själv utan vår lilla flicka" jo det stämmer ju?! Sjukt eller vad? Det var sista lönen innan jag får min dotter kanske. Känns mer och mer verkligt faktiskt, men mer & mer nervöst! Hoppas att lilla snuttan kommer trivas bra i den stora världen när hon kommer, jag hoppas att allt kommer bli bra utan komplikationer!

Det jag är rädd för är att något ska hända henne, eller att något ska hända med mig. Jag vill bara att allt ska gå bra, vill ha min dotter i min famn nu och bara se henne i ögonen, röra hennes små händer! <3 vill se vad jag & Filip skapat tillsammans, & vill känna känslan av att vara en familj!<3


Kommentarer
Postat av: Ali

Ska du ta fler fina magbilder? Så som dem när du har svarta underkläder på dig menar jag!

Kan du inte visa hur din mage utvecklats? Eller du kanske väntar med det tills Haley är ute?

Kram!

2012-04-26 @ 11:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback