Fixat & donat!

Ja det har varit en intressant kväll! Först skulle vi skiva Ohios byrån som vi köpt & då knackade det på dörren. Jag skulle öppna men ingen var där! Fick små-panik för jag gillar inte sånt sedan jag blev förföljd!

Hade en period när jag jobbade natt då en man följde efter mig med bil påväg hem från jobbet. Slutade med att Filip Fivk hämta mig varje natt men han slutade inte för det. Han stod utanför vårat hus & körde efter Filip till mitt jobb, sen åkte jag med Filip hem & han följde efter. Efter ett tag trodde jag de va en tillfällighet men detta var 3 på natten så började undra. En natt tog vi gångbanan vid skolan MED BIL UNDER EN TUNNEL & JAG BAD FILIP GASA PÅ! Han följde efter, i full fart på gångbanan. När vi parkerade bilen stog han utanför trappan med sin bil, men med helljus på så man inte kunde se honom. Han hade dessutom skåpbil. När Filip jobbade och jag var hemma knackade det på dörren, men ingen där när jag skulle öppna. Samma sak när han va med polare sent på kvällarna så hände samma sak. Jag va livrädd & vi skaffade larm så det piper i hela huset när dörren öppnas ifall ifall jag skulle glömma låsa. Men när jag slutade jobba, så slutade även detta.

Ikväll fick jag tillbaka den obehagliga känslan och jag kunde inte riktigt koncentrera mig. Filip sa de va säkert bara små barn! Sen hämtade han sin sån pistol, sån saft ergan ( stavning )? Ifall ifall. Det Givk ett tag till & knackade igen. Filip tog med sin pistol & öppnade men ingen var där. Då fick han damp & sprang ut & skulle leta. Visade sig vara två skit idiot ungar som dessutom smetat banan skal på våran ytterdörr. Filip sköt några skott med pistolen & dom gömde sig i buskarna ( HAHAHAHHAHAAHAHAHAHA SOM JAG SKRATTADE STACKARS SMÅ JÄVLAR SÅ RÄDDA DE VA DÖR I BUSKEN OCH DE SPRANG FÖR LIVET ) jag tror inte de kommer tillbaka.. Va tror ni? Haha!

Fivk tillslut ihop våran byrå iallafall & vöggtexten jag beställt kom också på plats tillsammans med min fina tavla jag fick av mamma på dopet. Haley är 3 dagar på fotot :) så hör är en bild på en del av hallen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback