tjoho

hejsan svejsan!

jag vet att jag är sämst med att uppdatera alltså, men jag har haft tuffa dagar, lilla haley också :( hon vägrar att äta, haft 40 graders feber i 4 dagar och är jätte jätte gnällig. nu är det 1 vecka och 2 dagar sedan hon åt sitt sista mål, hon lever numera bara på välling :'( är det någon annan av er som kanske upplevt detta? det är verkligen super jobbigt alltså :( vi har varit på akuten där vi inte fick någon hjälp, och vi har varit på bvc och vårdcentralen där vi inte heller fått någon hjälp, nu känner jag mig maktlös :( dom tycker att sålänge hon äter välllingen behöver de inte kolla på henne.. åhhh =(

aja, nu när vi varit mest hemma eftersom att hon varit sjuk, så har det hänt en massa framsteg iallafall. innan idag när jag satt och kollade på tv så kom hon trallandes, hon gick helt själv, haha snacka om att jag blev chockad! sen fortsatte hon så hela dagen, att släppa saker och gå din väg sen sätter hon sig ner när hon blir osäker. det sköna med haley är att hon är väldigt väldigt försiktig iallafall, så hon tar lixom inga risker haha ;) ibland händer det att hon ramlar såklart, men sen är hon uppe lika snabbt igen :)

förresten, idag har jag gjort mig medlem på buzzador.com lite olika erbjudanden finns där inne, som man kan testa och sen ska man skriva vad man tyckte osv :) ska bli spännande att se vad som kommer in på sidan framöver, där ska jag verkligen vara aktiv och testa på saker :) tänk va roligt att få lite saker på posten sådär ibland :) haha !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Ett tips, ge henne lite ersättning också!
Välling är iprincip bara mjöl, mjölk och vatten som är berikat, medans ersättningen innehåller massor av vitaminer och mineraler vilket hon behöver om hon inte äter mat! Allra bäst är ersättning nr 1, för sen tillsätter man giftet maltodextrin (som också finns i välling) ett tips,,,, läs denna artikeln http://www.lifezone.se/barn-2/den-skrmmande-sanningen-om-vlling/

2013-06-19 @ 19:26:46
Postat av: Anonym

Hej!
vad tråkigt att haley varit sjuk. Ett tips är att ge ersättning istället för välling. Välling är bara mjöl, mjölk och vatten där man tillsatt lite vitaminer. Ersättningen är mycket mer näringsrik, och ett bättre alternativ när barn äter dåligt. Allra bäst är ersättning nr 1 för i dom andra har man tillsatt maltodextrin som är rena giftet för oss med supersnabba kolhydrater. Läs gärna denna länken http://www.lifezone.se/barn-2/den-skrmmande-sanningen-om-vlling/

2013-06-19 @ 23:42:33
Postat av: Karin


hoppas du mår bra, och att du börja blogga igen!

2013-08-25 @ 13:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback