im back!

det var ett tag sedan jag uppdaterade nu.. puh över en månad faktiskt. men det har varit sjukt fullt upp senaste tiden och jag har ju börjat jobba också dessutom, så tiden har inte riktigt räckt till :) jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, känns som om på "barn fronten" har det inte hänt så värst mycket. Haley kan fortfarande inte gå helt än, men hon tar sig fram med några steg iallafall, så det kommer väl förmodligen snart, no stress ;)
 
 
jag jobbar nu varje fredag hela dagar och även på helgerna när jag blir inringd så det är faktiskt skönt. har ju inte så många mamma dagar kvar nu, så gäller att spara på dem så mycket jag kan nu och jobba mera :) förra månaden fick jag ihop nästan 60 timmar, ändå nice. på fredagarna när jag jobbar så är Filip pappaledig och tar hand om Haley. det är verkligen ett bra tips till alla er som har barn. att börja så som vi gjort med en dag i veckan, för det är absolut inte samma sak att vara hemma båda två en helg som att vara hemma själva. det har gjort oss mycket starkare, för det första får jag mera ensamtid, och jag blir gladare när jag får lite mer social kontakt, och sen får även filip en inblick i hur det känns att vara hemma ensam med Haley, och att det inte alltid är en dans på rosor att vara hemma när allt ska fixas :) ja, nu ska helle upp från badet hon badar med filip, så jag får väl återkomma. fast denna gången blir det fortare än sist ;) hihi! puss på er sålänge :) följ gärna mig på instagram där jag uppdaterar dagligen. :) haleysmammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback