Klappa klappa kaka..

Haley sover som en stock nu, & när hon vaknar ska hon få lite mat :) Hmmm drygt det verkar inte som hon gillar frukost alls mycket längre!:-( äter väldigt lite nu för tiden på morgonen :-( men men!

Igår fick Haley även sin andra tand. Glömde ju att köpa Alvedon, perfekt att ladda upp med det nu när det är dessa jobbiga tand tider! Filip åkte in igår & köpte så man är berädd nu ifall ifall det blir några helvetes nätter. För tillfälligt är favorit sysselsättningen att bita i saker.. Gurkor, frukter, kex, macka, ja det mesta. Alla leksaker är i munnen nu, även hela nappen!

Passar min Lill syrra, igår passade vi tilda. Ett jäkla passande hihi men skönt att veta att vi kan lämna bort Haley om det skulle behövas sen också!<3 gäller att ställa upp för varandra ju! :-)

Nej, ska snart ordna mig lite sen ska jag dra mig iväg till träningen och träna hårt som satan i gatan! Tänkte sola lite också om jag hinner. Åhhhhh vad jag längtar tills på torsdag, blir klippning då! :-) föresten, har ni sätt världens vackraste tjej? Åhhhhhhh gudomlig! Tone! Jag ska försöka få tillbaka min hårfärg som är nästan exakt så som hon har det, jag har lite mer röd nyans i mitt bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback