Helgen

Sorry att jag inte har uppdaterat allt för mycket men har inte haft så väldigt mycket tid :)

Haft någon konstig huvudverk nu hur länge som helst och den har IKKE velat gå över fast jag vilat & sovit! Konstigt.. Trodde nästan att jag skulle åka på en sjukdom till nu för min influensa blev bra ganska så snabbt faktiskt, fortare än väntar ju!

I fredags var vi hos Filips föräldrar, men Haley blev trött ganska fort så det blev inte så långvarigt :) blev lite film sedan & mys innan vi gick & la oss ganska tidigt. Lilla Grynet har börjat vakna 4 om nätterna och tror det är morgon, så gäller att sova när man kan!

På lördagen blev det träning med Cec, skönt att komma tillbaka igen efter sjukdom! Solade lite också & sedan raka vägen till emporia för att leta overall till lillan! Hittade dock igen där, men igår hittade jag en super varm fin röd overall som hon kan ha i Sundsvall :) blev såååå glad! :)

Nej, nu ska jag passa på att sova! Ska skriva mer senare ! Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback