Fy vad vi städat & kommit långt

Känns så skönt, ny duschad, ny smord, precis ätit och tränade som ett djur idag på gymmet!

Under dagen har jag & Helle städat hela vårat sovrum från topp till tå, torkat alla hyllor, packat ner tavlor, bokstäver, ljus, prydnader, flyttat ut all inredning & dammsugit & torkat golven. Så SKÖÖÖÖNT! Renbäddade säng, jag längtar!!!!

Flyttade även in HALEYS säng, har sänkt den och det var ett helvete att natta i den ( hon gråter bara hon ser sin spjälsäng ) men det gick! En beslutsam och envis pappa behövdes! Musiken va igång, vällingen drack hon upp & tillslut somnade hon i sin egen säng inne i vårat rum !:) skönt! Kanske man kan få tillbaka sitt SAMBOLIV? Haha <3 ;)

Nej, ska vänta på Filip som år hemma hos min mamma och lämnar lite saker & snackar skit sen ska jag sova! :)

Föresten, När började era krypa? Haha Haley fattar inte. Antingen ligger hon rakt ner på magen & sprattlar som en fisk på land, drar sig ibland fast då BAKÅT, & nu har hon börjat resa armarna och gumpen också så hon står i krypande läge, men hon går inte framåt än haha :) söte lilla tusan :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback