Bada

Idag blir det bada med min pappa och sen fika tillsammans med honom! Mysigt värre! Var ett tag sen jag träffade pappa & Haley har ju inte fått träffa sin morfar så många gånger under tiden hon funnits :)

Vet att många har frågat om min pappa, men mina föräldrar är skilda, enda sedan jag var väldigt liten. Jag har tränat friidrott innan på väldigt hög nivå, bodde typ på arenan & då träffade jag min pappa varje dag för det var han som körde & vi åkte överallt genom hela Sverige på helgerna tillsammans när vi tävlade. Började när jag var 6 tror jag det var, slutade sen i typ 16 års åldern, & då blev pappa väldigt besviken på mig. Vi tappade all kontakt tyvärr & det blev inte bättre på väldigt väldigt länge. Träffades typ någon gång om året. Men sen när jag blev gravid blev det bättre, & nu sedan Haley kommit så är det ännu bättre :) han har dessutom köpt sig en mobil man kan surfa & ha sig med så har han lärt sig hur man skriver sms, haha! Så nu hörs vi av mycket mer ofta på sms och så, skickar alltid massa bilder på Haley osv :) så det är kul när vi väl träffas :)

Ha en fin fredag:) puss på er !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback