:)

Åh vilken chill dag! Började med att sova sova sova, behövdes verkligen! Jag sov ett tag sen sov jag Haley & Filip ihop krupna i 2,5 timmar i soffan. Efter det ville jag prova låta Haley kissa. Javisst, hon kissa direkt på toaletten! Hon klappade händerna efteråt & fick massor med beröm! Sen var vi ute & gick en lång runda i vagnen, & när vi kom hem ville jag prova igen! Satte henne på toan och efter ca 5 sekunder kissa hon IGEN! Så duktig! Haha skulle torka henne med papper och det kittlades som hon skrattade! Hon blir så glad när hon vet att hon gör bra saker! :-)

Ska inte börja såhär tidigt men ville bara testa, roligt att veta ifall hon blir lätt eller svår, hoppas det håller i sig nu bara tills hon ska börja på riktigt :) har en knäpp unge, hon gör det mesta bak vänt, kan inte krypa, men kan stå i flera sekunder, haha! Borde inte krypandes komma först? Jag tror inte hon kommer krypa, utan gå istället! Får se om magkänslan är rätt, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback