Busshållplatsen

Missade bussen med ynka två minuter, nästa går 3 kvart senare.. Kul! Haley får i allafall frisk luft men jag där emot sitter och fryser röven av mig haha! Nu skulle man haft en åkpåse och overall som de små! Ska åka till Malmö, till mormor & handla. Ska ju iväg till Sundsvall på torsdag så får fixa sånthär innan dess! Lillan blir passad av mormor medan jag stor handlar sen åker jag taxi från affären med alla varorna hem till mormor! Nu skulle man verkligen haft ett körkort, hade underlättat så mycket, men har inte haft den tiden & absolut inte de pengarna heller :/

Aja, i eftermiddag kommer Filip & hämtar oss så ska vi kolla tapet till HALEYS rum! Hoppas man hittar någon som faller en i smaken! Rosa it is!
Ska bli kul att göra om nu när man KÖPT istället för hyr! Man kan bekosta sakerna & få det tillbaka sen lixom, & göra det snyggt utan att någon hyresvärd ska klaga! Nu är det inte långt kvar! Ynka 3 veckor sen har vi flyttat <3


Kommentarer
Postat av: Jennie

sötisar :D

2013-02-06 @ 08:28:05
URL: http://mackansflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback