Ute ute :)

Igår var vi ute heeeeela dagen! Lillan & jag var först & handlade till Anton & Cec som är magsjuka hör uppe :/ så handlade lite nypon & lite kex och sådär så de skulle bli friska :-) sen mötte jag upp amanda & när vi kom hit så käkade vi pizza sen solade vi på vårat trädeck! Sjukt varmt, jag brände mig till och med! Lillan lekte i sandlådan & hon lekte med alla leksakerna, sen deckade hon så hon sov på trädecket lillansötisen :-)

När pappa Filip kom hem, så blev det en cykel tur. Lilla fjunet satt där bak i en sån man åker på paket hållaren och hon älskade det :-) så kul de va! :)

Idag har jag jobbat hela dagen! 10-19.30 & jag kan lova att jag är slut i huvet. Hade MUCKET att göra i stort sätt hela jävla dagen & att inte vara lika "van" vid stressen längre gjorde inte saken lättare. Men ja.. De Gick faktisk bra ändå & det är sååå kul :-) <3 som man längtat efter alla knastar på jobb alltså! Wiiiie :) när jag kom hem va Filips pappa här och de hade väntat med maten & gjort oxfilé med potatis gratäng till oss :) lillan va vaken fortfarande också så Fivk pussad lite med henne också innan hon skulle sova :-)
Nu ser jag på Lets Dance OCJ Filips och hans pappa ser på fotboll i storarummet :-) <3 kommer nog somna snart är sååå trött! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback