trött

trött! därför jag inte uppdaterat så mycket.. har jobbat en del timmar också, sliter på krafterna när man inte är van! vad händer idag då? vill hitta på något kul, som tar lite tid så man slipper sitta hemma & dö =/

ja jag har varit & är på ganska dåligt humör på senaste.. känns som jag har ont överallt & lillan har konstiga rutiner för sig. vaknar på nätterna & gall skriker. vill upp 05.30 på morgnarna.. sover 20 min på en hel dag så hon sen sitter & domnar av i barnstolen när hon ska äta middag. lägger man då henne så ska hon INTE sova men hon ska sitta & sova? envis, Lilla buse! det går framåt annars med att gå. hon tar fler och fler steg nu & blir mer & mer stabil. tur hon ska få sina första skor av mormor när hon fyller år ned riktig stadga i! hon har ju massor med andra skor men dom är för stora vissa, & inte så bra stadga. :)

nej nu får jag gå upp & äta lite frukost. Filip har tagit upp Haley idag så nu ska han strax till jobbet! Ha en fin dag! skepp o hoj'!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback