Nu måste ni hjälpa mig!

Jag har börjat inse att det är typ 6 veckor kvar tills Haley fyller ett år! Men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till henne? Jag vill att det ska vara speciellt, men vet inte vad lixom.. Mamma ska köpa kavat skor till henne, pappa har köpt en hel toalett som spelar musik när hon kissar, farmor & farmar ska nog köpa dock-saker, men jag vet inte vad vi ska köpa? Jag har packat in lite redan, typ klänningar, lite tjock tröjor och tights, men jag vill ju köpa något speciellt lixom, från mamma & pappa! Har noll idéer har ni någon idé?<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett halsband där det står Haley och sedan hennes personnummer? Så kan det vara en silverbricka i hjärtform?

2013-04-01 @ 12:53:32
Postat av: Sandra

Ett halsband med ett litet guldhjärta :) ska hon har nytta av presenten nu så köp en lekstuga eller gunga kanske :)

2013-04-02 @ 21:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback