bloppis

 
pyjamaser. endast den i mitteln som är använd  och det är en lasse åberg pyjamas. alla tre för 50 kr!
 
 
2 stycken cardigans en vit en rosa i storlek 62! båda för 45 kr
 
 
 
 
 
newbie byxor ett par vita ett par rosa med spets längst ner.  storlek 74 båda för 50 kr
 
 
newbie filt & newbie overall. Overallen är i super skick & är i storlek 68. både filt & overall för 200 kr
 
och vi gör som vanligt, det är först till kvarn & den som vill köpa något skriver sitt namn och sin mailadress, samt vilket eller vilka plagg ni skulle vilja köpa sedan mailar jag er så fort jag kan! vill ni ha flera av plaggen så skickar jag dem självklart i samma paket så att frakten blir billigare! lycka till =)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för stl i pyjamasarna?

2013-04-09 @ 11:19:18
Postat av: Cecilia

Hej! Finns leggingsarna i strl 74, overallen i 68 samt filten kvar? I så fall är jag intresserad :)

2013-07-08 @ 20:04:54
URL: http://Cecilias.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback