Snark snark

Haley sover fortfarande, och älskade råkade försova sig! Typiskt :/ men han hoppade iväg nu så (:

För första gången på över ett år har mina blödningar kommit tillbaka. Wow, känns absolut sjukt konstigt, jag menar tänk ett år, det är lång tid! Känslan som nu kommit tillbaka med magont & ryggsmärtor är inte efterlängtad precis, men det är ändå skönt att allt går som det ska & att kroppen kör på som vanligt igen.

Hur lång tid tog det för er som redan har barn att få tillbaka mensen? Saknade ni den? Vad skyddar ni er med nu? Själv har jag fått utskrivet mini piller. Vågade inte sätta in spiral då min p-stav en gång växte fast i vävnaden & fastnade mer eller mindre, fan va ont det gjorde, fy i helvete!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Shit tog de så lång tid för dig? 4 månader sen haley kom väl? Min kom efter 1 månad haha fy minns oxå första gången man hade glömt hur sjukt ont de gör :(

Svar: Ja, det tog väldigt lång tid för mig faktiskt. Kan nog bero på att jag ammade över två månader, sålänge amningen är igång har jag hört att mensen kan bli lite seg.. haha jo konstig känsla att ha det tillbaka faktiskt =)
Sara Olofsson

2012-09-21 @ 09:13:32
URL: http://Emmagatenstam.devote.se
Postat av: Jennie

lite morgon myys :)

2012-09-22 @ 05:09:04
URL: http://mackansflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback