Imorgon, BVC

Imorgon Blir det undersökning av Haley på BVC :) får väl hoppas att allt flutit på, men det tror jag, hon har ju blivit en stoooor tjej :)

Missade, skulle varit där idag, men det missade jag, var hundra på att det var imorgon :( inte ett kul samtal från hon på BVC, haha lät som min mamma :p men fick en ny tid imorgon, så då :)

Älskling är på fotboll i Helsingborg tror jag det är med brossan min, & själv sitter jag här med amanda & glor på X faktor. Mys pys :) lilla Haley sover, somnade halv åtta, skönt! :)

På onsdag blir det doktorn för min del. Nu tror man att man kanske har fått tag i problemet till min vikt osv. Har gått ner till 44,5 nu och det börjar verkligen tära på krafterna, eller ja, jag har inga krafter längre känns det som. De tror att det kan ha ska om struma. Hoppas hoppas inte på ett sätt att det är det ( det är ärftligt och min mormor har sjukdomen) men sen samtidigt så hoppas jag att det är det, så jag får veta vad problemet verkligen är. Man kan inte bara skylla på snabb ämnesomsättning, det går inte. Men hoppas på att de hittar felet iallafall, så kanske jag kan få några kilon till & jag kanske kan få mer kraft och ork :-)

Nej, nu ska jag inte vara så osocial mer mot min lilla amanda. Hoppas ni har haft det bra allihopa :) puss på er :)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

har saknat dina uppdateringar bara på dessa två dagar!! haha, vill se massor av bilder från dopet :D

2012-09-25 @ 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback