Kommentar

Till kommentaren om amningen. Detta är min blogg, och vad jag tycker/tänker. Jag vet med amningen att det är ett känsligt område för många men låt bli att läsa min blogg om ni tror att ni ska se upp till mig eller behöva tycka som mig. Jag har ingen blogg för att tycka som alla andra utan för att uttrycka mig själv hur JAG tycker. Jag mår själv dåligt över att jag inte kan amma, därför är jag ärlig och skriver det? Sluta hänga upp er på smått skit, klicka bort från min blogg om ni inte tåler sanningen.


Kommentarer
Postat av: Ida

De är rätt! Kämpa på! :) du är jätte duktig! :)

2012-07-31 @ 20:59:15
Postat av: e.

Bra svar Sara! hoppas att allt är bra med lilla Haley och dig. Hon växer så att det knakar. Jag skulle fått barn en vecka efter dig men fick tyvärr ett andra missfall. Hade turen och bli gravid snabbt igen och har nu 7 veckor av min graviditet!

Fortsätt vara den tuffa tjej som du är!
Jag är en trogen följare av din blogg (dock önskar jag mer bilder på Haley hihi)

2012-07-31 @ 23:12:27
Postat av: Anonym

Bra svar Sara! hoppas att allt är bra med lilla Haley och dig. Hon växer så att det knakar. Jag skulle fått barn en vecka efter dig men fick tyvärr ett andra missfall. Hade turen och bli gravid snabbt igen och har nu 7 veckor av min graviditet!

Fortsätt vara den tuffa tjej som du är!
Jag är en trogen följare av din blogg (dock önskar jag mer bilder på Haley hihi)

2012-07-31 @ 23:12:55
Postat av: e.

Bra svar Sara! hoppas att allt är bra med lilla Haley och dig. Hon växer så att det knakar. Jag skulle fått barn en vecka efter dig men fick tyvärr ett andra missfall. Hade turen och bli gravid snabbt igen och har nu 7 veckor av min graviditet!

Fortsätt vara den tuffa tjej som du är!

2012-07-31 @ 23:13:36
Postat av: Nea

Du kanske inte borde blogga om du är så känslig?!

2012-07-31 @ 23:34:06
Postat av: e.

Oj mitt inlägg kom in vist tre gånger hehe :)

2012-08-01 @ 05:17:23
Postat av: Sanna

Strunta i vad andra tycker, vi som läser och följer din blogg ordentligt vi uppskattar din ärlighet, de e därför vi läser :)

2012-08-01 @ 20:37:15
Postat av: Sanna

Strunta i vad andra tycker, vi som läser och följer din blogg ordentligt vi uppskattar din ärlighet, de e därför vi läser :)

2012-08-01 @ 20:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback