Fina dag

Idag har varit en riktigt mysig dag faktiskt. Spontant frågar Cec min vän om hon får komma förbi med anton en stund & yes så blev det! För er som inte vet så är det bara en veckas mellanrum mellan våra bebisar! :-) vi satt & snackade om allt möjligt & lekte med de små pluttarna. Ah, världens bästa mamma är hon, lär mig så mycket utav Cec & får så många bra tips! <3 Sen följde jag henne en bit & handlade pressent till min pudding amanda som blir tjugo idag, GRATTIS FINIS <3 Iväg & handlade den satans iPad en som älsklingen tjatat om också, glad blev han :) nej, min Plutta skriker, får väl ha henne hos mig inatt, alla nätter kan inte va fantastiska utan gråt och mat-puser :) <3 puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Cec Nilsson

Tack för idag gumman ! :) <3<3

2012-07-11 @ 21:27:31
URL: http://cecnilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback