Bad dag :)

Mysig dag som tusan! Haley jag & Rebecca var på badet klockan tio & det var super super mysigt! Längesen man badade, & mys när lillan gillade det minst lika mycket som vi. Hon sov sig igenom första halvtimmen, sen jäklar när hon vaknade blev det fart i krabban! Hon simmade med ben & armar och hon skrattade och tittade med sina stora blå ögon över allt precis som "var är jag". Mys, det måste göras om snarast! Fika sen & lillan sov tills två, hon var utslagen efter allt badande :) nu väntar vi på Filip, KAN HAN BLI KLAR? Killar alltså?! Jobbade över och kom precis hem, ska duscha och ha sig nu, sen ska vi ha en romantisk kärlek middag i stan eftersom det är hans födelsedag idag :) min mamma tar Haley så länge :) Första gången jag ska va ifrån henne, känns jobbigt! Men .. Det kommer gå bra, hon är ju hos sin mormor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback