Varit hos pappa :)

Mysigt, varit hos pappa idag med Filip & brossan! Vi bytte julklappar & jag tror att alla blev ganska så nöjda :) jag blev iallafall jätte nöjd, Haley också ;) önskar att jag kunde lägga in videos här, fattar dock inte hur man gör, men lillan fick en leksak ( typ en hammare ) som man skulle slå med så kom ljud & bebis skratt. Haha och jäklar vad hon skrattade när jag bankade med den mot soffan, gode Gud! Haha! Ligger på min Facebook för övrigt, ni som har mig :) jag har öppen fejja tror jag, heter Sara Olofsson så kolla gärna där! Lilla. Fick även MFF saker! Hehe Filip är ju fan av MFF så nu får lillan sota för det, haha! Nej ändå ganska sött faktiskt :) ska testa det imorgon tänkte jag :) hon fick även en haklapp med MFF på ;) hihi! Jag & Filip fick pengar på pressentkort på Ikea, alltid bra när man ska flytta, behövs alltid något :)

Tänkte på en sak, ingen som vill följa mig på instagram? Heter haleymylove, va inte blyga, ni får gärna lägga till på Facebook också, tycker bara sånt är kul, mina fina läsare :)

Jag ska faktiskt sova, haha! Klockan är kvart i nio en lördag, jag vet, men det är hektiska dagar framför oss, & jag går upp så tidigt, blir så trött! Vill dessutom att såret i munnen ska få läka sig! Idag handlade jag de sista sakerna inför julen, hos fiskhandlaren i Höllviken! Lax, sås, & kräftsill! Den sillen lägger jag duktigt med pengar på, för den är något utöver det vanliga! FY FAN va god den jävla sillen är, helt sjukt! Jag är ingen sill älskare alla faktiskt, jag kan äta typ lök eller vitlök & bara någon skiva sen tycker jag inte det är gott mer, men denna, OMMMMGGG!

Aja, mammasara är nyduschad nu & insmord! Har äntligen inhandlat en jävla häl fil, eller fot fil heter det nog , haha! Hälsans kändes lite torra, men nu är de mjuka & fina igen! För att klaga liiiite till, haha amanda om du läser nu, så kommer du skratta! Jag har faktiskt nagel trång så in i helvete på ena foten. När jag skulle bära ut bil barnstolen råka jag tappa den ( HALEY VAR ABSLUT INTE I DEN ) & jag tappa den RAKT PÅ FOTEN PÅ NAGEL TRÅNGET SÅ JAG SLOG I VÄGGARNA OCH FICK DAMP! Igår, när jag skulle natta syrran, tog jag alesol sprit ( mamma har allt i sitt sjukhus skåp så Fick passa på ) & poooof så sprängdes hela! Det dunkade först sen bara öppnade allt sig & ut kom riktigt gult äkligt var! Bläääääääää men de va nice, sov med en kompress på inatt Som drog ur det sista! Så nu är det glömt :) tänkte bara ifall ni ville veta ;) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback