Tiden går inte fort

Tiden går inte fort alls när lillan bestämmer sig för att vara vaken från klockan fem på morgonen! Gubben ligger & vrider på sig, han funderar nog på det jag röt åt honom igår. 3 filmer i streck såg vi, & när jag ville sova var jag "tråkig" haha! Jag frågade vill du upp 7 imorgon med en bebis som vaknar då, var så god! Haha istället vaknar hon fem, kul! :-(

Idag ska sista maten ordnas inför nyår, för vi blev ju lite fler än planerat ändå :) så får köpa mer :) ska byta mina jäkla gardiner och sen ska jag försöka få mannen att klippa sig! Städa lite också kanske :)

Föresten, ingen som är sugen på stilen nedan? Ska sälja de sakerna eftersom att de inte kommer att passa in till nya stilen vi ska ha :) hojta till isåfall :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad ska du ha för allt? Paketptis? :)

2012-12-30 @ 11:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback