Söndag.

Vilken söndag! Igår Fick jag äntligen tag på en kräm som jG skulle smörja i munnen på mitt sår. Har nämligen bitit av en bit av min läpp, HUR LYCKAS MAN, så bråsket syns! Det gör sjukligt ont, & smärtan blir bar värre & värre ju mer tid det går. Läppen är svullen, ser ut som jag fått en käftsmäll, & insidan är köttig, inflammerad & röd! Det dunkar och känns som huvudet ska sprängas av värme på mig! Som jag skulle komma till, så lyckades jag hitta en salva, trodde aldrig det fanns till INSIDAN av munnen, men jo tydligen. Jag testade, & visst den funkar i en kvart sen kommer smärtan tillbaka igen :'( men den kvarten är guld värd!

Man får smörja denna 4 ggr per dygn, men jag smörjande imorse 4 ggr på en timme typ, så sen när vi skulle åka till slottet & gå en runda trodde jag att jag skulle dö så dåligt jag mådde! Jag hade bog svalt för Mycket salva, så jag höll på att svimma & spy! Vi fick stanna sen åka hem :'( Gud, nu vågar jag inte ta mer salva, så får stå ut med detta :'(

Någon som har erfarenhet av sår eller blåsor i munnen som kanske vet någonting som bedövar? Man tror det är en liten sak, men asså det är hemskt! Såfort man pratar, skrattar, ska äta, allt är ett helvete just nu, dörför sitter jag helst tyst & bara ser film typ, eller sover! Bild kommet, fast det var när jag precis hade bitit mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns inget bråsk i läppen men däremot kan det vara underhudsfettet du ser :) Blir det för illa borde du gå till vårdcentralen och kolla upp det. Kanske behöver du sys? Men nu vet du i alla fall att det inte finns bråsk i läpparna utan underhudsfett =) <33

2012-12-17 @ 09:09:31
Postat av: Anonym

man har väl inget bråsk i läppen???!!!

2012-12-17 @ 12:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback