Lillejul!

Lille julafton, & Haley är idag 7 hela månader, & en hel dag! Alltså, det är inte klokt vad snabbt tiden går! Det känns som igår som hon låg på mitt bröst & skrek, liten som hon var, & vit haha! Jag är en stolt mammi, till mitt lilla knyte! Hon är bedårande, min tutta :)

Idag ska vi fira jul med mamma, mormor morfar osv.. Ska bli mys! Har dock sagt att vi inte tänker öppna några paket idag, sparar oss till imorgon! Mormor & morfar får öppna sitt bara :) ska ju fira med mamma igen imorgon hemma hos oss, så känns onödigt då att öppna & ha oss! Jaha.. Vem ska va tomte? Jag skulle absolut kunna vara det, jag är det varje gång typ, men denna gången vill jag ju va med Haley, på hennes första julafton! Får se hur det blir ;) har ni fullt upp idag? Jag haaaar! Haha! Ska hämta silla bröd som vi Beställt också ifrån vismarlöv! Aja, hörs i stressen :)

Lillan är förkyld som FAAAAN kan knappt andas så denna natten har varit kaos bara! Skrik & gnäll! Lilla Haley bestämde sig dörför att vakna halv sex idag:) Filip va inte så pigg på de! Haha lillan vill alltid sno hans örhängen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback