Fråga..

Hej Sara! Jättefin blogg, verkligen! Men som jag förstått så har du en fin kropp utan att behöva kämpa för det. Trots att du varit gravid... Hade varit sjukt kul om du lagt upp en före och efter bild sedan innan du var gravid och efter? Så man får se hur din kropp har förändrats!:) kram Desirée

Hej , tack för dina fina ord, det värmer så! Jag vet inte ifall jag redan skrivit det men jag har en ovanligt snabb ämnesomsättning och en klen kroppsbyggnad så jag kan inte gå upp i vikt, trots att jag äter i massor! Därför ska jag börja träna! Främst för att känna att jag gör något, men också för att fylla ut kroppen lite, bygga upp muskler och se lite större ut, fylla ut låren på shortsen, se lite större ut lixom :)

Min kropp förändrades inte ett dugg under graviditeten. Jo, brösten har som jag skrivit innan försvunnit, men magen är som orörd. Det tog bara någon vecka sen var jag helt återställd igen. Jag vet inte vart mina 23 graviditetskilon satt, helt ärligt, men de försvann helt på ca 3 veckor utan träning, bara av sig själv. Jag är INTE glad att vara så spinkig, ska ni veta, men klart jag är glad att jag slapp alla bristningar, hängig mage, osv osv.. Jag gjorde inget speciellt, åt bara som in i helvete!!! Jag hade väl tur, eller som min barnmorska sa när vi träffades på återkontrollen, " du är gjord till att föda barn Sara " HAHA! Jag brukar aldrig fota mig så man ser magen lixom, men ska kolla igenom mobilen efter bilder INNAN jag blev gravid! :)


Kommentarer
Postat av: lissy

Har precis som dig otroligt hög ämnesomsättning, väger 47 kg, är omöjligt för mig och min mor att gå upp i vikt. Hade 21 graviditetskilon som jag ej har en aning om vart dem satt förutom tuttarna,för de satt knappast på min son som vägde 2400 gram. Ser dina bilder, ser exakt ut som mina hehe :p tränade också innan för att fylla ut, fick massa muskler tyvärr fyllde ut

2012-12-31 @ 15:36:31
URL: http://babyonbord.blogg.nu
Postat av: lissy

Har precis som dig otroligt hög ämnesomsättning, väger 47 kg, är omöjligt för mig och min mor att gå upp i vikt. Hade 21 graviditetskilon som jag ej har en aning om vart dem satt förutom tuttarna,för de satt knappast på min son som vägde 2400 gram. Ser dina bilder, ser exakt ut som mina hehe :p tränade också innan för att fylla ut, fick massa muskler tyvärr fyllde ut på de sättet jag trodde de skulle göra :p

2012-12-31 @ 15:38:26
URL: http://babyonbord.blogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback