Barnprogram

Jag är inte den som är den, men detta tog priset. Jag tänker inte skriva med korrekta stavningar eller meningsuppbyggnader för jag är Lack, förbannad, jätte arg & chockad!

Jag vaknade kring 7 idag, & som jag brukar så satte vi på tv:n en stund och hade morgonmys! Lilla apan, totte, var på kanal fyra och det var så längesen jag såg det, bestämde mig därför för att stanna på den kanalen och kolla vidare. Plötsligt ser jag att han ifrån "fråga Olle" dyker upp, & sätter sig ner för en liten "intervju" lixom. Apan frågar hur man har sex, & Olle förklarar..

Man för in penisen i slidan, och drar den ut & in.. Han visade med fingrarna, gjorde ett hål på ena handen och en penis med andra, & drog in & ut! Okej, sa apan, och vad händer då? Jo, man har sex så, sa Olle. Sen händer det något, puuffff säger det, & mannen får utlösning! Vad är det? Frågade apan! Jo, när det är jätte skönt får mannen en utlösning som sprutar in i kvinnan, och det är spermier som simmar till
Ägget sen blir det ett barn!

Men inte nog med detta, mina vänner! För det som tog sprider var själva storyn som apan gjorde av detta! Det knackar på apans dörr, & när han öppnar står det en liten tjej där, hon kan vara mellan 10-11 år gammal. Hon står med. En barnvagn och säger till apan. Vill du träffa din son? I vagnen ligger en ap-liknande sak, som gråter! Då började det eka i apans huvud hela tiden
" ansvar" "ansvar" "ansvar" flickan säger då, det år denna som kom till när vi hade sex bakom scenen!

ASSÅ HELT ÄRLIGT! Vad i helvete!!? Kan man inte göra barnprogram om lite roligare saker? Är det lärorikt? Är det meningen att små barn som är typ 3-10
År ska lära sig hur man KNULLAR ? Jag blir förbannad, faktiskt! Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Jennie

du är ju bara helt rätt , inte för att jag hann kolla på det men det låter ju bara sjukt jag menar det kallas BARNPOGRAM!! =/ men gullig bild på henne <3

2012-12-16 @ 10:10:21
URL: http://mackansflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback