Undersökning

Undersökningen idag gick bra, bättre än förväntat faktiskt. Snuttan har vuxit itroligt mycket på sista tiden när jag tagit det väldigt lugnt, & nu har hon sjunkit vääääldigt långt ner och är helt fixerad, så det är skönt, slipper jag oroa mig över det. Har haft otroliga smärtor i ryggen på senaste & har varit väldigt trött & inte alls kännt för att göra någonting alls för jag har haft svårt att gå. Det beror på att hon ligger så långt nere och trycker nu, barnmorskan kännde där längst ner och japp, det drar mot svanskotan på mig. Skönt att veta varför jag har ont iallafall, så det inte är något annat. Vi vägde också, och tog blodprov. Mina värden såg fina ut, det enda som var dåligt var att mitt blodtryck var högt, men så brukar det ligga, så ingen fara med det inte =) Jag har nu sammanlagt gått upp 13 kg sedan mitt inskrivningssamtal. SKÖNT, säger jag, & ber till gud att jag kommer få behålla detta tills efter min snutta kommit ut också.

Fick även utskrivet alla papper som jag behöver på förlossningen, & hon frågade om väskan var packad & alla sakerna stod på sin plats nu. Shit, tanken slog mig att det fatiskt är dags snart, och när man skulle gå, var det inte "vi ses om två veckor igen" utan det var "nu kan hon komma ut när som helst, vi kanske ses om två veckor då annars om du inte kommer så vet jag att hon har kommit". Konstig känsla ska jag medge, men, nu är det ju trots allt bara 29 dagar kvar tills det är beräknat, så ja, man får väl ta och inse att det snart ligger en bebis här i famnen på mig. En Haley, en liten Haley.

puss från mammasara.

Kommentarer
Postat av: "Moster Sara"

Åhhhh längtar så jag spricker!!!<3

2012-04-24 @ 16:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback